Política de privadesa

El Centre de la Propietat Forestal ha adequat la seva plataforma a les exigències de la Llei Orgànica 3/2018, del 5 de desembre, de Protecció de Dades Personals i Garanties dels Drets Digitals (LOPDGDD). Compleix també amb el Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d’abril de 2016, relatiu a la protecció de les persones físiques (RGPD). (RGPD)

Responsable del tractament

El Centre de la Propietat Forestal, segons l’article 1 de la llei 7/1999 de 30 de juliol de creació del Centre de la Propietat Forestal.

Política de Privadesa i Protecció de dades personals

Al Centre de la Propietat Forestal som plenament conscients de la confiança que usuaris i usuàries dipositen en el nostre equip i tenim la responsabilitat de protegir la vostra privadesa. Com a part d’aquesta responsabilitat, en utilitzar els nostres productes i serveis indiquem quines dades recopilem, per què ho fem i com utilitzem aquesta informació per millorar el nostre servei.

El Centre de la Propietat Forestal compleix íntegrament la legislació vigent en matèria de protecció de dades de caràcter personal. Per a qualsevol pregunta sobre la nostra Política de Privadesa, podeu consultar la nostra pàgina web (https://digiforcat.cat/)

Ús de la informació

Per poder prestar un bon servei aquestes són les categories de dades que recopilem:

Informació proporcionada a través de l’apartat “Contacte” del nostre lloc web: Nom i cognoms i adreça de correu electrònic que guardem als nostres servidors segurs.

Cookies i emmagatzematge local: quan visiteu la web, enviem un fitxer d’emmagatzematge local (un petit arxiu que conté una cadena de caràcters) al vostre equip mitjançant el qual s’identificarà de manera exclusiva el vostre navegador. Utilitzem cookies per millorar la qualitat del nostre servei perquè emmagatzemem les preferències de la persona usuària. La majoria dels navegadors estan configurats per acceptar cookies, però podreu reconfigurar el vostre navegador per rebutjar-les totes o perquè el sistema us indiqui en quin moment se n’envia una. No obstant això, si estan inhabilitades, és possible que algunes característiques i serveis no funcionin de manera adequada.

Comunicacions amb el Centre de la Propietat Forestal: podem conservar les dades incloses en missatges de correu electrònic o altres comunicacions al Centre de la Propietat Forestal, per tal de processar consultes, respondre a peticions i millorar els nostres serveis.

El Centre de la Propietat Forestal durà a terme el tractament de les dades personals únicament de conformitat amb el que disposa aquesta Política de Privadesa i amb les finalitats de desenvolupament i informació prestada per la mateixa entitat, d’acord amb la llei 7/1999, de 30 de juliol, de creació del Centre de la Propietat Forestal.

El Centre de la Propietat Forestal no recopilarà ni utilitzarà informació confidencial per a finalitats diferents de les establertes en aquesta Política o en els avisos addicionals específics sense el vostre consentiment previ.

Dades compartides

El Centre de la Propietat Forestal únicament comparteix les dades personals amb entitats en les circumstàncies següents:

Quan consideri de bona fe que l’accés, l’ús, la conservació o la divulgació d’aquesta informació és raonablement necessària per a:

  • (a) complir les lleis i les normatives aplicables, els procediments judicials o els requisits administratius;
  • (b) aplicar les condicions del servei aplicables, incloent la investigació de les possibles infraccions que se’n derivin;
  • (c) detectar, impedir o abordar casos o problemes tècnics, de frau o de seguretat per qualsevol altre mitjà;
  • (d) protegir contra danys imminents els drets, la propietat o la seguretat del Centre de la Propietat Forestal, les seves persones usuàries o el públic, en la forma exigida o permesa per la llei.

Seguretat de la informació

Hem adoptat mesures de seguretat adequades per impedir l’accés no autoritzat a les vostres dades o qualsevol modificació, divulgació o destrucció no autoritzada. Aquestes mesures inclouen revisions internes dels nostres procediments de recollida, emmagatzematge i tractament de dades personals i de les nostres mesures de seguretat, així com mesures de seguretat física per protegir-les davant de l’accés no autoritzat als sistemes en què emmagatzemem dades personals. L’accés a les dades personals està restringit als/a les empleats/des del Centre de la Propietat Forestal que necessiten conèixer aquestes dades per exercir les seves funcions i desenvolupar o millorar els nostres serveis. Aquestes persones estan subjectes a obligacions de confidencialitat i poden ser objecte de mesures disciplinàries, incloent l’acomiadament, així com d’accions legals en cas d’incompliment de les obligacions esmentades.

Integritat de les dades

El Centre de la Propietat Forestal duu a terme el tractament de les dades personals amb l’única finalitat per a la qual han estat recollides i d’acord amb aquesta Política de Privadesa. Hem revisat els nostres procediments de recollida, emmagatzematge i tractament de dades per assegurar-nos que únicament recollim, emmagatzemem i duem a terme el tractament de les dades personals necessàries per prestar o millorar els nostres serveis. Hem adoptat mesures raonables per assegurar-nos que les dades personals objecte de tractament siguin exactes i completes i estiguin actualitzades; no obstant això, els nostres usuaris i usuàries seran les persones responsables d’actualitzar o corregir les seves pròpies dades personals sempre que sigui necessari.

Durant quant de temps guardarem les dades?

Amb caràcter general, les dades personals de la persona inscrita al Centre de la Propietat Forestal seran conservades a l’efecte de complir les obligacions legals i les responsabilitats derivades dels tractaments esmentats en funció de la normativa aplicable.

Pel que fa al tractament de dades amb finalitats que estan dins de l’àmbit de les finalitats del Centre de la Propietat Forestal com a organisme competent en matèria de finques forestals de titularitat privada, conservarem les dades fins no rebre oposició en contra.

Accés a les dades personals i actualització de les mateixes

És possible exercir el dret d’accés, rectificació, cancel·lació, limitació o portabilitat de dades personals, mitjançant sol·licitud, sempre que no hi hagi obligació de conservar aquestes dades en virtut de la legislació aplicable o per a finalitats professionals legítimes. Sol·licitarem a les persones interessades que s’identifiquin i que identifiquin les dades a què volen accedir o que han sol·licitat rectificar o cancel·lar abans de tramitar aquestes sol·licituds.